110202


The look of the day ;)
Jeans:Bik Bok
Skjorta: Från morfar ♥

Oj oj oj... så trött man kan vara!! kunde helt seriöst inte somna igår :( Men iallafall, idag så tog jag mig ner på stan en snabbis för att hitta en ny bok och något annat roligt. Och ja jag hitta ett nytt linne från Bik Bok och så ska jag se om det är värt att läsa true blood böckerna :P de har tydligen inget med tv serien att göra och ska vara jätte bra. Då får man väl hoppas på det då. Det var iallafall vad hon sa på akademibokhandeln :P haha.





Sen vid tre så åkte man till kusin :) Jag mamma och mormor var bjudna på middag hemma hos henne. Hon bjöd på någon kyckling gryta med ris. Sjukt mums!! Så vi var där i någon timme och prata lite och hade det trevligt ^^
Nu ligger man här igen vid datan, skriver och tråkar :P Ska nog börja läsa min nya bok ;) hihi.

puss ♥

Kommentarer
Postat av: Sigvekaia

Very Good Directory !!! Keep It Up.

2011-10-27 @ 14:54:38
URL: http://sigvekaia.blog-howto.com

Ge mig kärlek här!:

Och ditt namn är?:
ihågkommen?

Gärna din bloggadress:

Men kom igen nu då ^^ :

Trackback
RSS 2.0