110216


älskar dig ♥

Om jag har gått och dött igen?? ja det kan man kanske säga.
Sitter i min onepiece och väntar på mat. Min bror fyller nämligen 18 idag!! :D lilla lilla. så mormor och pappa är här. Så därför äter vi lite tidigt.
Min älskling kom hit i måndags (alla hjärtans dag) från märsta också bara för att få vara med mig ^^ Fick rosor och chocklad :D sååå otroligt gulligt!! Men den muppen är typ förskyld och har smittat mig :( så man är jätte snorig och har ont i halsen. Buuuu för att bli sjuk!!

Ja ja.... nu ska jag gå och vara med familjen! :P haha.

puss.

Kommentarer
Postat av: Bästis

Naw tusse! vem tagit bilden? ;D MOOOOOOOI!

grattis till bror din!!!!



<3

2011-02-16 @ 15:33:43
URL: http://piecesofmeee.blogg.se/

Ge mig kärlek här!:

Och ditt namn är?:
ihågkommen?

Gärna din bloggadress:

Men kom igen nu då ^^ :

Trackback
RSS 2.0