110302

Har bara varit hemma idag. Skönt! Inte för att man kunde sova ut men ändå ganska skönt och vara hemma själv. Tittat på tv och bara varit. Man har ju haft en hel det tid till att bara tänka och fundera över saker. Har inte kommit fram till så mycket, men kan säga att jag är ganska besviken på de runt en. Okej kan kanske vara ens egna fel till en del.. Men just nu känns det som att man gör allt men att inget händer. Gnäll, gnäll och mer gnäll kommer ur en men så är det. Ja ja kan inte göra mer en vad jag gör, lite får andra också göra åt det hela :P
Kan nästan säga att man är på dåligt humör annars skulle jag inte skriva såhär.

Haha det här är inte alls jag :P

Just ja, var och tittade ut bågar igår så om tio dagar typ så kommer mina glasögon :P
Imorgon ska mamma på möte. Kanske tar mig ner med henne på stan en liten stunnd innan hon ska iväg :)

puss.

Kommentarer

Ge mig kärlek här!:

Och ditt namn är?:
ihågkommen?

Gärna din bloggadress:

Men kom igen nu då ^^ :

Trackback
RSS 2.0