Fredag!

Äntligen fredag! Älskling är på väg hit och jag ska borja göra mig i ordning om någon timme. HAHA. just det jag och min karl ska på Sebastian Ingrosso ikväll :) Sen resaten av helgen så har jag ingen aning om vad vi hittar på ;) Hoppas på att vi ska gå på bio någon dag också, för det har vi försökt planera in ganska länge nu. Måste bara se till att orka, vi har det ganska bra med att inte göra något annars så.. :P

Men men, nu har jag lite att stå i :) måste hitta något att ta på mig och göra lite annat smått och gott.

Puss.

Kommentarer
Postat av: bästis

han sög ju apa :P vi sökte på honom på spotify :P

2011-03-19 @ 18:38:25
URL: http://piecesofmeee.blogg.se/

Ge mig kärlek här!:

Och ditt namn är?:
ihågkommen?

Gärna din bloggadress:

Men kom igen nu då ^^ :

Trackback
RSS 2.0